onsdag 18 februari 2015

Hm.

Det kan vara så att jag är speedad på Celsius. Eller så är det bara vårkänslor. Eller något annat. Just nu är jag så förbaskat glad! Det går bra med examensarbetet så här länge. Igår fick jag höra lite fina ord från handledaren att "det ser jättebra ut det här", och "du behöver nog inte vara orolig" och "du ligger väldigt bra till (i tid, jämfört med de andra) och "du levererar". Jag tycker det är jättekul att höra och det känns så bra att han tror på mig! Det lyxigaste med allt som har med skolan att göra är att jag bestämmer allt själv. Idag sitter jag på ett bibliotek i grannkommunen. Jag har ett litet bord som jag alltid sitter vid. Utanför min "kontor" går en väg förbi, och emellanåt åker det förbi en bil eller en cyklist. Här kan jag sitta och fundera över livet i godan ro utan att behöva bry mig om någonting annat.

Nu har jag haft en liten paus för att äta babybel-ost. Idag har jag haft en "matlåda" bestående av tonfiskmacka, nötter och ost. Det är lite klurigt att komma på bra saker som jag kan ha i väskan hela dagen. När jag dessutom i 10 fall av 10 sitter på bibliotek så måste jag tänka på att inte ha matlådor med mat utan hålla mig till mindre grejer. En dag köpte jag faktiskt kycklingspett på Coop och åt här. Det kändes busigt men ingen såg mig. Höhö.

Slut på rasten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar